BPC Training Centre

Budowa kanałów dystrybucji dla
zaawansowanych rozwiązań informatycznych.

Program
Dział szkoleń:
Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski.
Profile szkolenia:
  • ERP – System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa
  • MES/SCADA – System Realizacji/Nadzoru Produkcji
  • WMS – Magazynowy System Informatyczny
  • APS – System Zaawansowanego Planowania
  • BI – System Analityki Biznesowej
  • Workflow – Przepływ Pracy
  • Wszystkie powyższe
  • Brak określonego profilu

Adresaci:
  • Dyrektorzy, specjaliści i menedżerowie ds. marketingu, sprzedaży;
  • Menedżerowie i dyrektorzy marketingu i sprzedaży;
  • Prezesi, Członkowie Zarządu;
  • Business Development Manager, Dyrektorzy ds. Rozwoju;
  • Product manager;
  • Kierownicy Działów produkcji, finansów, logistyki.

Program:
  1. Modele wprowadzania zaawansowanych rozwiązań informatycznych na rynek polskich przedsiębiorstw:
    • Budowa kanału dealarskiego vs samodzielne wprowadzanie produktu. Omówienie zalet i wad każdej strategii na przykładach wybranych projektów biznesowych obszaru ERP MES oraz APS;
    • Kluczowa rola Partnerów Handlowych w kształtowaniu wizerunku produktu na rynku i realizacji projektów sprzedażowych. Wskazanie błędów popełnianych przez producentów w doborze członków Sieci Dealerskiej takich jak: rozpoznanie celów i priorytetów biznesowych Partnera, weryfikacja zaplecza kompetencyjnego czy zawierzenie marce.
  2. Sieci dealerskie w Polsce:
    • Charakterystyka rynku dystrybucji zaawansowanych systemów IT: sposoby sprzedaży i wdrażania rozwiązań, kształtowanie polityki marketingowo-sprzedażowej w kanale dystrybucyjnym oraz na rynku przedsiębiorstw;
    • Przykłady autoryzowanych sieci dealerskich dla wybranych aplikacji wspierających zarządzanie całym przedsiębiorstwem (ERP), obszarem produkcyjnym oraz logistyczno-magazynowym.
  3. Analiza projektów inwestycyjnych przedsiębiorstw o zatrudnieniu 150 – 1000 pracowników na lata 2016 -2017 w obszarze zaawansowanych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie firmą: preferowani i wiarygodni Partnerzy Wdrożeniowi:
    • Kryteria wyboru dostawców przez przedsiębiorstwa dla firm sektora MSP oraz korporacyjnego, z uwzględnieniem różnych obszarów informatyzacji.
  4. Sposoby doboru grupy Potencjalnych Partnerów Handlowych i weryfikacji kompetencji dostawców.
Warsztaty:
Studium przypadku – wprowadzanie rozwiązania klasy ERP na rynek polskich przedsiębiorstw.

Czas trwania szkolenia:
8 godzin.

Cena za udział:
  • Język Polski:
    • 1.800,00 PLN – pierwsza osoba wydelegowana przez podmiot;
    • 1.500,00 PLN – druga i kolejna osoba wydelegowana przez podmiot.
  • Język Angielski:
    • 1.800,00 EUR – pierwsza osoba wydelegowana przez podmiot;
    • 1.500,00 EUR – druga i kolejna osoba wydelegowana przez podmiot.
Szkolenie Kompetencyjne BPC GROUP POLAND:
Terminy: 17-18 maja 2016 r. – Zakończone
17-18 listopada 2016 r. – Zakończone
15-16 grudnia 2016 r. – Zakończone
Zapytaj o inne terminy
Miejsce: Katowice, BPC Training Centre
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A
Koszty: Spotkanie Płatne
Zobacz: Warunki Rejestracji i Uczestnictwa
Języki:
Szkolenie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 maja 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Łodzi 23 maja 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu - Blok I 13 czerwca 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu - Blok II 13 czerwca 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni