BPC Training Centre

Synergy Days – Dzień II, Blok III, 19 czerwca 2015 r.

Rozwiązania
JET Reports
Jet Enterprise to kompletne rozwiązanie w zakresie analiz biznesowych i raportowania wykorzystujące możliwości programu Excel.
  • Samoobsługa: Jet Enterprise to rozwiązanie „self-service” i umożliwia pracę bez potrzeby angażowania wysoko wykwalifikowanych pracowników technicznych – wystarczy krótkie szkolenie.
  • Szybki zwrot z inwestycji: Rozwiązanie Jet Enterprise może zostać wdrożone w ciągu zaledwie kilku godzin.
  • Tylko jedno rozwiązanie: Dzięki Jet Enterprise użytkownik uzyskuje analizy biznesowe i raportowanie w postaci jednego rozwiązania, które może szybko spełnić jego wszystkie potrzeby.
NAV.COM – Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV 2013 to najnowsza wersja oprogramowania klasy ERP wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Zgodnie z oficjalną długoletnią strategią firmy Microsoft opracowanie najnowszej wersji miało na celu zwiększenie elastyczności rozwiązania, podniesienie produktywności, a także uproszczenie obsługi i poprawę współpracy wewnątrz organizacji. Dodano ponad 100 nowych funkcji. System udostępnia również zwiększone możliwości w zakresie zarządzania prawami użytkowników oraz dopasowania interfejsu do użytkownika (ulepszony klient RoleTailored). Zwiększono otwartość systemu na instalacje międzynarodowe, a rozwój środowiska programistycznego daje większe możliwości modyfikacji, tworzenie dedykowanych rozwiązań (np. mobilnych), dopasowania systemu do potrzeb klienta oraz przyśpiesza proces wdrożenia. Jest przy tym przyjazny w obsłudze i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. MS Office, Office 365, OneNote oraz SharePoint 2010 ułatwiając dostęp do informacji i współpracę. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server 2012, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie i szybsze obliczenia w systemie.
Microsoft Dynamics NAV (dawniej Navision) to oprogramowanie biznesowe wspierające obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a w szczególności: zarządzanie finansami, logistyką, produkcją, zakupami, sprzedażą, magazynem, raportowanie oraz marketing. Rozwiązanie to łączy poszczególne obszary przedsiębiorstwa, zapewniając lepszą kontrolę sytuacji firmy. Umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, mających bezpośredni wpływ na zyski firmy, pomagając jej podnieść marże i zwiększyć przepływy pieniężne. To łatwe w obsłudze oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem współpracuje z innymi systemami i rozwija się wraz z firmą, aby zapewnić klientom długofalowe korzyści. Bez trudu można je dostosować do własnych potrzeb, rozszerzyć i zintegrować. Dzięki zaawansowanym narzędziom stworzonym przez partnerów firmy Microsoft jest też dostosowane do obsługi bardzo wyspecjalizowanych branż.
Microsoft Dynamics NAV 2013
Axacom
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise Edition to nowa wersja Microsoft Dynamics AX dostępna na rynku od lipca 2017, jest dostępna w dwóch wersjach: w chmurze i on-premise.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa średnich i dużych organizacji. System jest częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365, wspiera obszary takie jak zamówienia, sprzedaż, logistyka, produkcja, finanse czy zarządzanie przedsiębiorstwem.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia podejmowanie właściwych decyzji biznesowych w krótkim czasie dzięki inteligentnemu interfejsowi, który zapewnia dostęp do danych w czasie rzeczywistym, pozwala organizacjom na transformacje dostarczając logiki biznesowej, która umożliwia zaprojektowanie procesów biznesowych szybciej dzięki czemu firma staje się innowacyjna i wyprzedza konkurencję.
Organizacja zyskuje elastyczność co pozwala jej rosnąć w swoim własnym tempie. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations umożliwia prowadzenie działalności w zasadzie wszędzie, w dowolnym czasie z wykorzystaniem uniwersalności technologii chmury, skalując globalnie operacje spełniając przy tym oczekiwania klientów.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations dostarcza narzędzia niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy - inteligentne, mobilne, łatwe w obsłudze rozwiązania biznesowe. Dzięki informacjom dostępnym w czasie rzeczywistym podejmowane decyzje są szybsze i mają lepszy wpływ na całą organizację.
Transformacja organizacji poprzez reorganizację procesów jest kluczowa dla jej konkurencyjności. Wprowadzanie takich zmian powinno odbywać się szybko i nie naruszać modelu biznesowego. Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations pozwala firmom na transformację poprzez uproszczenie i przyspieszenie zmian procesowych.
Pomaganie organizacjom rosnąć w ich własnym tempie polega na zapewnieniu im wyboru oraz elastyczności. Microsoft daje organizacjom możliwość wykorzystania atutów technologii chmury co pozwala na skalowanie globalnych działań. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations z łatwością integruje się z dotychczasowym systemem wraz z zawartymi danymi. Dzięki temu użytkownicy mogą nadal czerpać korzyści z istniejących inwestycji jednocześnie usuwając wszystkie bariery stojące na drodze rozwoju.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations jest ściśle zintegrowany z platformą Office 365. Integracja ta znacznie ułatwia prace z kartotekami klientów i dostawców, ofertowaniem czy fakturowaniem. Aplikacje pracują na wspólnym modelu danych co zapewnia szybki przepływ pracy, klient zyskuje obszerną analitykę oraz pracę z danymi w czasie rzeczywistym
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations to kompleksowe narzędzie służące do zarządzania przedsiębiorstwem. Wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom organizacji dostosowując się do zmieniających się oczekiwań klientów.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Synergy Days – Dzień II, Blok III
Termin: 19 czerwca 2015 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JET Reports Poland NAV.COM Sp.k. Axacom Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. EBIS Group INGENES Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
dynamics dynamics-nav intense-platform targit bilander Microsoft Sp. z o.o. power-bi
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Dixi-Car S.A. Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni