BPC Training Centre

Konferencja w Stalowej Woli, 21 listopada 2019 r.

Rozwiązania
EQ System – XPRIMER
Platforma XPRIMER jest kompleksowym systemem do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Składa się z 6 głównych modułów (BPM, HRM, HCM, ECM, CRM i MOM). Każdy z nich jest indywidualnie dostosowywany, w taki sposób, aby skutecznie wspomagać realizację założonych celów biznesowych.
XPRIMER może być samodzielnie rozwijany oraz personalizowany przez Klientów. Usprawnia komunikację, a to pociąga za sobą szereg pozytywnych konsekwencji (zwiększenie trafności podejmowanych decyzji, dostęp do wiarygodnych danych, poprawę relacji z Klientami, przyspieszenie realizacji zadań, zwiększenie komfortu pracy). XPRIMER gromadzi w jednym miejscu dane z różnych miejsc oraz systemów dzięki temu ich analiza jest niezwykle skuteczna.
EQ System – Asprova APS
Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności planowania oraz harmonogramowania.
Umożliwia m.in.: 100% odwzorowanie procesu produkcyjnego z jego wszystkimi parametrami i ograniczeniami, tworzenie symulacji what-if, precyzyjną wizualizację powiązań, skrócenie całego cyklu produkcyjnego, automatyczne bilansowanie materiałowe czy szybki dostęp do podglądu aktualnego planu. Pozwala na skuteczną ocenę efektywności planów oraz ich optymalizację dzięki rozbudowanym możliwościom analitycznym (analizy KPI, samodzielne tworzenie kryteriów optymalizacyjnych). Charakteryzuje ją łatwa integracja z innymi systemami wykorzystywanymi w firmie oraz możliwości samodzielnego rozwoju.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
ŻBIK
System MES EDOCS pozwala na wygodną (automatyczną bądź przy udziale operatora) rejestrację zdarzeń na poziomie hali produkcyjnej. Rejestrowane dane są przetwarzane i udostępniane w formie podglądu "on line" oraz w formie automatycznie generowanych statystyk. Program MES ma otwartą, skalowalną strukturę. Przyjęte rozwiązania sprzętowe gwarantują wysoką niezawodność i elastyczność w konfiguracji. System może działać autonomicznie, realizując zadania dla takich pionów organizacyjnych jak: zarządzanie produkcją, planowanie produkcji, kontrola jakości produkcji, utrzymanie ruchu, oraz we współpracy ze systemami ERP zwracając wybrane dane do kalkulacji kosztów wytworzenia, rozliczenia czasu pracy, etc.
Junisoftex
PERFECT-EXPERT/ERP to nowoczesny system klasy ERP/MRP/MRP II. System ten przeznaczony zarówno dla firm, jak również urzędów miast i gmin, wspomaga zarządzanie organizacją każdej instytucji. Modularna budowa systemu umożliwia zakup wybranych komponentów, które wspomagają zarządzanie w istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach.
Spośród dostępnych obecnie modułów można wymienić moduły: controllingu, CRM, finansowo-księgowy, sprzedaż, magazyn, produkcja w tym planowanie i rozliczenie produkcji, środki trwałe, zarządzanie zasobami ludzkimi, billing oraz inne dedykowane.
Wszystkie powyższe moduły funkcjonują w oparciu o rozbudowaną platformę PERFECT-EXPERT wyposażoną między innymi w funkcje obiegu dokumentów, analiz graficznych czy funkcję terminarza.
APR System
TM Project jest systemem do obsługi zleceń jednostkowych i krótkich serii realizowanych w formie projektów np. projekt i wykonanie maszyny na indywidualne zamówienie klienta. Pomaga w dostarczeniu informacji o stanie aktualnie trwających prac oraz wspomaga przy podejmowaniu decyzji o uruchomianiu kolejnych zleceń. Pozwala na kompleksową obsługę projektu na każdym z jego etapów - zaczynając od działań handlowych poprzez projekt ofertowy, symulację obciążeń zasobów (pracowników i maszyn) z uwzględnieniem trwających i ofertowych projektów, produkcję oraz raporty dotyczące kontraktu.
System pozwala na bieżące śledzenie prac oraz usprawnia komunikację pomiędzy działami zaangażowanymi w projekt. Przestoje i awarie w firmie są minimalizowane dzięki możliwości wprowadzania zgłoszeń przez pracowników. Dane zebrane przez system z realizacji projektów oraz możliwość dekretacji faktur zapewniają kompleksową informację o finansach przedsiębiorstwa. Portfolio zrealizowanych projektów ułatwia kalkulacje przyszłych zleceń.
Obszary wspierane przez system:
  • Działania handlowe;
  • Kalendarze pracy (firmowe, działowe, projektowe i pracownicze);
  • Symulacje obciążeń zasobów;
  • Przepływy finansowe;
  • Harmonogramowanie kontraktów (wykres Gantt’a);
  • Rozdzielanie prac (zarządzanie pracą działu);
  • Projekty;
  • Produkcja;
  • Budżetowanie (kontraktów, działów, firmy);
  • Zarządzanie portfolio i programami projektów;
  • Elektroniczne karty pracy;
  • Kioski na hali produkcyjnej;
  • Analizy, wskaźniki i raporty.
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości. Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
  • Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
  • Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
  • Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
  • Remonty;
  • Pracownicy (Kadry, Płace);
  • CRM;
  • Przepływ Dokumentów;
  • Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad 2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich, kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
  • Black Red White S.A.
  • Sokółka S.A.
  • MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
  • Prospona Sp. z o.o.
  • Opakomet S.A.
  • LIS Poland Sp. z o.o.
  • LEIER Polska S.A.
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
  • Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
  • Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
  • Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
  • Wiet-Pol Sp. z o.o.
  • UPS Polska
  • Emerson Polska
  • Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
  • WARBUD SA
  • Urząd Miasta Pszów
  • Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
  • ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 21 listopada 2019 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Stalowa Wola, Miejska Biblioteka Publiczna
37-450 Stalowa Wola, ul. ks. J. Popiełuszki 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Miejska Biblioteka Publiczna
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
eq system Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Żbik Sp. z o.o. Junisoftex Sp. z o. o. APR System Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Gdańsku 21 listopada 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Stalowej Woli 21 listopada 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 11 grudnia 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 12 grudnia 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni