BPC Training Centre

Konferencja w Poznaniu, 17 października 2019 r.

Rozwiązania
Infor M3
Infor M3 to specjalistyczny system klasy ERP, przeznaczony dla wybranych branż takich jak: spożywcza, chemiczno-kosmetyczna, drzewno-meblarska, modowa, dystrybucja oraz serwis i wynajem maszyn i urządzeń. System dostarcza narzędzi niezbędnych do zarządzania działalnością firm o profilu produkcyjnym i dystrybucyjnym z w/w branż. Z pełnym systemem przedsiębiorstwa te mogą monitorować transakcje w całej organizacji, w tym działania produkcyjne, łańcuch dostaw, relacje z klientami i dostawcami, procesy magazynowe i dystrybucyjne oraz zarządzanie finansami. Infor M3 konsoliduje je w jeden spójny widok działalności.
System Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów ERP tym, że zawiera funkcjonalność specyficzną dla kilku wybranych branż. Oznacza to, że oprogramowanie bez zbędnych modyfikacji realizuje wymagane dla danej branży funkcje. Jest tak dlatego, że producent systemu - firma Infor - od lat rozwija system 'zaszywając' w nim doświadczenie lat pracy wielu konsultantów w wybranych branżach, z podziałem na ich mikro-specjalizację (np. specyfika działania wytwórców mięsa czerwonego, drobiu i ryb będzie się różniła między sobą).
Infor M3 jest w pełni zlokalizowany, przetłumaczony, ma zaplecze supportowe (lokalne i globalne) oraz wdrożeniowe (również lokalne i globalne). Jest łatwy w instalacji, nie wymaga kosztownych kastomizacji i odznacza się szybkim wdrożeniem. M3 pozwala na elastyczność w zarządzaniu złożonymi środowiskami, umożliwiając wprowadzanie szybkich zmian w dowolnym czasie. Stworzony w Javie, zapewnia również niezależność od platformy systemowej i sprzętowej. Jest to kompleksowy, scentralizowany system ERP, przeznaczony dla średnich i dużych producentów oraz dystrybutorów krajowych i międzynarodowych, obsługujący 19 języków i zlokalizowany dla +40 krajów.
W zestawie z platformą integracyjno-zarządczą Infor ION (Integration Open Network), Infor M3 stanowi kompletną ofertę dopasowaną do wymogów Klientów i zapewniającą elastyczność oraz intuicyjność całego rozwiązania. ION zapewnia możliwość integracji bardzo specjalistycznych rozwiązań oraz pozwala na łatwe uzyskiwanie informacji zarządczej na różnych szczeblach kierowania przedsiębiorstwem. Ponadto, ION zwiększa efektywność i intuicyjność pracy użytkowników poprzez pro-aktywne wysyłanie komunikatów i ostrzeżeń do całych grup zainteresowanych użytkowników. W budowie takiego rozwiązania zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne oraz doświadczenia wyszukiwarek internetowych takich jak Google, a także portali społecznościowych - np. Twitter czy Facebook. Dzięki takim właściwościom Infor M3 i ION, Klienci pracują z systemem w trybie podobnym do ich codziennych doświadczeń kontaktu z Internetem, również z urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.
Producentem systemu Infor M3 i platformy ION jest firma Infor, która, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. W Polsce z systemu Infor M3 korzysta ponad 80 przedsiębiorstw z różnych branż. Jedynym partnerem Infor w Polsce, który oferuje Infor M3 (sprzedaż licencji, wdrożenie i opiekę powdrożeniową) jest firma Polish Consulting Company (PCC).
www.e-pcc.pl
www.infor.com
Infor M3 dla Branży Spożywczej Infor M3 dla Dystrybutorów Żywności Infor M3 Graphical Lot Tracker.pdf
Slimstock
System Slim4 jest, opartym na założonym poziomie obsługi, systemem do prognozowania i zarządzania zapasami. Wykorzystuje on różne techniki i metody statystyczne do kalkulacji dla każdego artykułu optymalny poziom zapasu każdego dnia od nowa, w kombinacji z poziomem obsługi założonym przez firmę i odzwierciedlającym poziom satysfakcji, jaki chce świadczyć swoim klientom. Wynikiem działania systemu mogą być propozycje zamówienia zakupu, które zostaną przekazane do systemu ERP.
Slim4 analizuje historyczne profile sprzedaży oraz wykrywa profile sezonowe i trendy. Dodatkowo, każdy artykuł jest klasyfikowany na bazie częstotliwości sprzedaży oraz ilości sprzedawanych na zleceniu, aby dobrać właściwe metody statystyczne dla każdego artykułu, w pełni automatycznie. Każda klasa posiada własne modele statystyczne wraz z odpowiednimi formułami statystycznymi. Slim4 zapewnia, że każdy artykuł jest zawsze kalkulowany we właściwy sposób.
Na podstawie średniego popytu, odchylenia standardowego, ilości wystąpień sprzedaży, czasu dostawy, częstotliwości zamawiania, minimalnej ilości do zamówienia, niezawodności dostawcy i poziomu obsługi klienta, Slim4 kalkuluje zapas bezpieczeństwa, poziom zamówienia i prognozę sprzedaży na 12 miesięcy naprzód dla każdego artykułu plus prognozę zakupów dla nadchodzących 12 miesięcy w rozbiciu na tygodnie. Slim4 wylicza profile tygodniowe, na bazie których (swieże) produkty, zamawiane codziennie / kilka razy w tygodniu, również są we właściwy sposób zarządzane, zwiększając ich dostępność i równocześnie obniżając ilość odpadów.
Dla każdej firmy, niezależnie od branży, Slim4 generuje progresywny, dynamiczny wgląd w oczekiwania na temat przyszłego popytu. Slim4 sprawdza aktualnie zrealizowaną sprzedaż i raportuje odbiegające od normy przypadki. Daje to użytkonikowi natychmistową informację na termat artykułów, które sprzedają się powyżej lub poniżej oczekiwań.
Consafe Logistics
Astro WMS upraszcza i usprawnia procesy, pomagając znacząco obniżyć koszty operacyjne i administracyjne. Pełna identyfikacja, wysoka dokładność oraz optymalizacja online w czasie rzeczywistym prowadzą do zwiększonej konkurencyjności.
Astro WMS jest doskonale dostosowany do różnych technologii kompletacji, pracuje zarówno na urządzeniach takich jak terminale wózkowe, komputery mobilne, PDA oraz terminale głosowe. System łatwo integruje się z rozwiązaniami głosowymi Voice Control oraz RFID.
Astro WMS to system zarządzania magazynem przeznaczony do obsługi procesów manualnych i zautomatyzowanych. System gwarantuje 100% kontrolę przepływu towarów znajdujących się w opakowaniach oraz na paletach. Zamówienie oznaczone jako posiadające najwyższy priorytet jest zawsze kompletowane jako pierwsze. Astro WMS umożliwia łatwą integrację z istniejącym systemem ERP.
Dzięki skalowalności i modułowej konstrukcji Astro WMS można stosować w magazynach i centrach dystrybucyjnych o różnej wielkości i różnych potrzebach. Podstawowe moduły zapewniają niezbędne wsparcie wszystkich procesów w typowym magazynie. Daje to możliwość rozpoczęcia pracy z solidnym systemem WMS.
Z czasem, kiedy procesy biznesowe zaczną wymagać zastosowania dodatkowych funkcji, wystarczy dodać potrzebne moduły. Od obsługi zewnętrznych firm logistycznych (usługi 3PL), przez planowanie i zarządzanie personelem, po inwestycję w automatykę. Consafe Logistics – Astro WMS Elektroskandia – Case Study Onninen AS – Case Study
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
HIT – Kody Kreskowe
System magazynowy JDA Warehouse Management dedykowany jest wszystkim mniejszym i dużym przedsiębiorstwom, w których wielowymiarowe, efektywne zarządzanie magazynem i zasobami, jakie się w nim znajdują, stanowi podstawę sprawnego działania centrów logistycznych.
Funkcje w systemie JDA Warehouse Management sprawiają, że oprogramowanie dostarcza pełne wsparcie na każdym etapie procesu logistycznego. W znacznym stopniu pozwala skracać terminy dostaw i realizacji zamówień. Pozwala także monitorować dostępność towarów w magazynach oraz zapewnia lepszą kontrolę nad przepływem towarów i wydajnością pracowników magazynowych.
HIT-Magazyn to program magazynowy wspomagający przebieg procesów magazynowych i logistycznych przedsiębiorstwa, umożliwiający pracę z wykorzystaniem sieci radiowej WiFi oraz urządzeń automatycznej identyfikacji danych (terminale bezprzewodowe, systemy VOICE).
Jako system klasy WMS, HIT-Magazyn wspiera Użytkowników w procesach przyjęcia do magazynu, składowania i wydania. Dzięki zastosowaniu systemu możliwe jest ograniczenie w znacznym stopniu pomyłek na etapie kompletacji zamówień, wsparcie optymalnego zarządzania przestrzenią magazynową, efektywne przeprowadzanie kompletacji (również kompletację typu multi order picking) oraz właściwy dobór opakowań wysyłkowych.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 17 października 2019 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Poznań, Ilonn Hotel ****
60-462 Poznań, ul. Szarych Szeregów 16
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
iPCC sp. z o.o. Slimstock Polska Consafe Logistics Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. HIT - Kody Kreskowe Sp.j.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 24 października 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 21 listopada 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Stalowej Woli 21 listopada 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni