BPC Training Centre

Roadshow w Poznaniu, 21 lutego 2019 r.

Rozwiązania
itelligence
SAP ERP to jedno z największych rozwiązań tej klasy na świecie. Jako system wielojęzykowy odpowiedni jest dla globalnych organizacji, poszukujących kompletnego oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Obejmujący cały proces produkcyjny, podstawowy moduł ERP zawiera wszystkie typowe funkcje ERP oraz HR i finanse.
Rozwiązanie opracowane zostało z myślą o wielu branżach, od producentów z branży farmaceutycznej, po firmy ubezpieczeniowe, organizacje szkolnictwa wyższego i wiele innych.
SAP ERP to rozwiązanie dostępne za pośrednictwem interfejsu WWW i działające na różnych systemach operacyjnych. Można zakupić kolejne moduły umożliwiające integrację z usługami w chmurze, a także mobilny interfejs dostosowany do korzystania z systemu na smartfonach i tabletach.
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
Slimstock
System Slim4 jest, opartym na założonym poziomie obsługi, systemem do prognozowania i zarządzania zapasami. Wykorzystuje on różne techniki i metody statystyczne do kalkulacji dla każdego artykułu optymalny poziom zapasu każdego dnia od nowa, w kombinacji z poziomem obsługi założonym przez firmę i odzwierciedlającym poziom satysfakcji, jaki chce świadczyć swoim klientom. Wynikiem działania systemu mogą być propozycje zamówienia zakupu, które zostaną przekazane do systemu ERP.
Slim4 analizuje historyczne profile sprzedaży oraz wykrywa profile sezonowe i trendy. Dodatkowo, każdy artykuł jest klasyfikowany na bazie częstotliwości sprzedaży oraz ilości sprzedawanych na zleceniu, aby dobrać właściwe metody statystyczne dla każdego artykułu, w pełni automatycznie. Każda klasa posiada własne modele statystyczne wraz z odpowiednimi formułami statystycznymi. Slim4 zapewnia, że każdy artykuł jest zawsze kalkulowany we właściwy sposób.
Na podstawie średniego popytu, odchylenia standardowego, ilości wystąpień sprzedaży, czasu dostawy, częstotliwości zamawiania, minimalnej ilości do zamówienia, niezawodności dostawcy i poziomu obsługi klienta, Slim4 kalkuluje zapas bezpieczeństwa, poziom zamówienia i prognozę sprzedaży na 12 miesięcy naprzód dla każdego artykułu plus prognozę zakupów dla nadchodzących 12 miesięcy w rozbiciu na tygodnie. Slim4 wylicza profile tygodniowe, na bazie których (swieże) produkty, zamawiane codziennie / kilka razy w tygodniu, również są we właściwy sposób zarządzane, zwiększając ich dostępność i równocześnie obniżając ilość odpadów.
Dla każdej firmy, niezależnie od branży, Slim4 generuje progresywny, dynamiczny wgląd w oczekiwania na temat przyszłego popytu. Slim4 sprawdza aktualnie zrealizowaną sprzedaż i raportuje odbiegające od normy przypadki. Daje to użytkonikowi natychmistową informację na termat artykułów, które sprzedają się powyżej lub poniżej oczekiwań.
DCLOG
dcView Informacja jest w dzisiejszych czasach elementem, bez którego niemożliwe jest podejmowanie szybkich i skutecznych decyzji biznesowych oraz efektywne realizowanie procesów operacyjnych wraz z ich monitorowaniem. Dostęp do informacji jest ważny nie tylko z punktu widzenia kadry zarządzającej, lecz również z punktu widzenia zaangażowanych w realizację zadań szeregowych pracowników: jako ludzie z natury dążymy do ograniczania niepewności oraz ryzyka popełniania błędów. Dostęp do informacji nam w tym pomaga.
dcManager Opracowanie dokumentacji wytworzenia oraz wdrożenia, narzędzia informatycznego wspierającego proces rozliczania i fakturowania w obszarze operacyjno-administracyjnym funkcjonowania firmy.
dcWrapper System do rejestracji zdjęć DC Wrapper powstał jako odpowiedź na potrzebę tworzenia i gromadzenia dokumentacji fotograficznej palet wysyłanych do odbiorców zewnętrznych. W procesie logistycznym zdarzają się błędy na etapie kompletacji, foliowania oraz transportu. Wówczas odbiorca zgłasza reklamację, którą trzeba szybko i dokładnie rozpatrzyć. Obecnie są dostępne rozwiązania oparte na standardowych rejestratorach CCTV, które nie zapewniają dobrej jakości obrazu palet oraz są bardzo ograniczone pojemnością dyskową. Ulotka dcView Ulotka dcWrapper Ulotka dcPoD
dcInventory System DC Inventory jest prostym systemem do wykonywania szybkiej inwentaryzacji w marketach. Składa się z dwóch elementów: terminali mobilnych Motorola MC2180, na których zainstalowana jest aplikacja do inwentaryzacji oraz interfejsu do systemu zarządzania marketem. Plik z bazą inwentaryzacyjną jest przesyłany drogą radiową na terminal, oszczędzamy w ten sposób czas na wgrywaniu danych; można też wykonywać inwentaryzacje częściowe. W czasie inwentaryzacji korzystamy ze skanera kodów kreskowych a dane są gromadzone w pliku wynikowym, który jest transmitowany do systemu zarządzania.
dcGeoPoint Jest to przykład innowacyjnego pomysły na prostą aplikację do magazynu „pod chmurką”. System dcGeoPoint działa na terminalach lub telefonach z systemem Android. W momencie położenia towaru na placu operator wykonuje zdjęcie lub skan kodu kreskowego zaś system przypisuje te dane do pozycji GPS i identyfikatora tego towaru. Gdy chcemy zabrać towar z placu, wybieramy go z listy a aplikacja nawiguje operatora do miejsca złożenia.
dcTrace System DC Trace składa się z dwóch części:
  • FrontOffice dla klientów operatora logistycznego, którzy mogą sprawdzić status zleceń oraz transportu. Po zalogowaniu się na portal w bardzo szybki sposób mają dostęp do poszczególnych informacji i raportów o statusach.
  • BackOffice – jest to cała mechanika aplikacji w postaci bazy danych PostgreSQL, interfejsu do systemów ERP, w tym AS 400 i aplikacji dla przeglądarki internetowej. Dodatkowo jest zaimplementowany cały moduł zarządzania uprawnieniami i użytkownikami.
dcPoD Nowoczesna platforma do określania statusu dostaw w czasie rzeczywistym - Proof of Delivery (dcPoD) to aplikacja, która została przygotowana na platformę Android. Najnowszy produkt DCLOG spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm logistycznych i produkcyjnych.
Consafe Logistics
Astro WMS upraszcza i usprawnia procesy, pomagając znacząco obniżyć koszty operacyjne i administracyjne. Pełna identyfikacja, wysoka dokładność oraz optymalizacja online w czasie rzeczywistym prowadzą do zwiększonej konkurencyjności.
Astro WMS jest doskonale dostosowany do różnych technologii kompletacji, pracuje zarówno na urządzeniach takich jak terminale wózkowe, komputery mobilne, PDA oraz terminale głosowe. System łatwo integruje się z rozwiązaniami głosowymi Voice Control oraz RFID.
Astro WMS to system zarządzania magazynem przeznaczony do obsługi procesów manualnych i zautomatyzowanych. System gwarantuje 100% kontrolę przepływu towarów znajdujących się w opakowaniach oraz na paletach. Zamówienie oznaczone jako posiadające najwyższy priorytet jest zawsze kompletowane jako pierwsze. Astro WMS umożliwia łatwą integrację z istniejącym systemem ERP.
Dzięki skalowalności i modułowej konstrukcji Astro WMS można stosować w magazynach i centrach dystrybucyjnych o różnej wielkości i różnych potrzebach. Podstawowe moduły zapewniają niezbędne wsparcie wszystkich procesów w typowym magazynie. Daje to możliwość rozpoczęcia pracy z solidnym systemem WMS.
Z czasem, kiedy procesy biznesowe zaczną wymagać zastosowania dodatkowych funkcji, wystarczy dodać potrzebne moduły. Od obsługi zewnętrznych firm logistycznych (usługi 3PL), przez planowanie i zarządzanie personelem, po inwestycję w automatykę. Consafe Logistics – Astro WMS Elektroskandia – Case Study Onninen AS – Case Study
Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 21 lutego 2019 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Poznań, Grand Royal Hotel ****
ul. Głogowska 358a, 60-004 Poznań
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
itelligence Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Slimstock Polska DCLOG Sp. z o. o. Consafe Logistics Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja we Wrocławiu 21 lutego 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Poznaniu 21 lutego 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 14 marca 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 14 marca 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni