BPC Training Centre

Konferencja w Gliwicach, 19 lipca 2018 r.

Rozwiązania
Axacom
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise Edition to nowa wersja Microsoft Dynamics AX dostępna na rynku od lipca 2017, jest dostępna w dwóch wersjach: w chmurze i on-premise.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa średnich i dużych organizacji. System jest częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365, wspiera obszary takie jak zamówienia, sprzedaż, logistyka, produkcja, finanse czy zarządzanie przedsiębiorstwem.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia podejmowanie właściwych decyzji biznesowych w krótkim czasie dzięki inteligentnemu interfejsowi, który zapewnia dostęp do danych w czasie rzeczywistym, pozwala organizacjom na transformacje dostarczając logiki biznesowej, która umożliwia zaprojektowanie procesów biznesowych szybciej dzięki czemu firma staje się innowacyjna i wyprzedza konkurencję.
Organizacja zyskuje elastyczność co pozwala jej rosnąć w swoim własnym tempie. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations umożliwia prowadzenie działalności w zasadzie wszędzie, w dowolnym czasie z wykorzystaniem uniwersalności technologii chmury, skalując globalnie operacje spełniając przy tym oczekiwania klientów.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations dostarcza narzędzia niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy - inteligentne, mobilne, łatwe w obsłudze rozwiązania biznesowe. Dzięki informacjom dostępnym w czasie rzeczywistym podejmowane decyzje są szybsze i mają lepszy wpływ na całą organizację.
Transformacja organizacji poprzez reorganizację procesów jest kluczowa dla jej konkurencyjności. Wprowadzanie takich zmian powinno odbywać się szybko i nie naruszać modelu biznesowego. Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations pozwala firmom na transformację poprzez uproszczenie i przyspieszenie zmian procesowych.
Pomaganie organizacjom rosnąć w ich własnym tempie polega na zapewnieniu im wyboru oraz elastyczności. Microsoft daje organizacjom możliwość wykorzystania atutów technologii chmury co pozwala na skalowanie globalnych działań. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations z łatwością integruje się z dotychczasowym systemem wraz z zawartymi danymi. Dzięki temu użytkownicy mogą nadal czerpać korzyści z istniejących inwestycji jednocześnie usuwając wszystkie bariery stojące na drodze rozwoju.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations jest ściśle zintegrowany z platformą Office 365. Integracja ta znacznie ułatwia prace z kartotekami klientów i dostawców, ofertowaniem czy fakturowaniem. Aplikacje pracują na wspólnym modelu danych co zapewnia szybki przepływ pracy, klient zyskuje obszerną analitykę oraz pracę z danymi w czasie rzeczywistym
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations to kompleksowe narzędzie służące do zarządzania przedsiębiorstwem. Wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom organizacji dostosowując się do zmieniających się oczekiwań klientów.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0 daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy poprawę jakości produktów.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.
Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.
O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
IPOSystem
IPOsystem jest pierwszą na świecie sztuczną inteligencją – systemem Inteligentnej Fabryki (Smart Factory), który samodzielnie i bezpośrednio steruje produkcją.
IPOsystem, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego(!) na halach produkcyjnych, podejmuje optymalne decyzje dotyczące:
  • Kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych;
  • Zarządzania pracą pracowników i maszyn, uwzględniając w czasie rzeczywistym wszystkie zmiany dotyczące stanu tych zasobów i aktualnej sytuacji na hali produkcyjnej;
  • Bezzwłocznego wprowadzania korekt i dokonywania dodatkowych optymalizacji w przypadku jakichkolwiek odstępstw od założeń normowych.
Więcej: www.iposystem.com.pl Sztuczna inteligencja już zarządza produkcją
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 19 lipca 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Gliwice, TECHNOPARK GLIWICE, Budynek #1
44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18C
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
TECHNOPARK GLIWICE, Budynek #1
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. UIBS Teamwork Sp. z o.o. SNP Poland Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Warszawie 15 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni