BPC Training Centre

Roadshow w Chorzowie, 21 czerwca 2018 r.

Rozwiązania
Zorius.pl
Dzisiaj informacje rozpowszechniają się tak szybko, że współczesne firmy muszą potrafić błyskawicznie analizować i podejmować decyzje, już na poziomie poszczególnych pracowników, specjalistów, działów czy zespołów interdyscyplinarnych. Powinni oni mieć odpowiednie narzędzia by nie tylko podejmować decyzje, ale i wdrażać je w życie. Takim rozwiązaniem wspierającym szybkie podejmowanie decyzji biznesowych jest Sage Enteprise Management (Sage X3).
Sage Enteprise Management (Sage X3) pozwala zarządzać firmą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to możliwe dzięki spójnemu rozwiązaniu do zarządzania wszystkimi podstawowymi procesami biznesowymi – od zakupu i produkcji przez zarządzanie zapasami, sprzedaż, obsługę klienta aż po finanse – w skali krajowej i międzynarodowej. Przyspiesza również proces współpracy i raportowania, a także oferuje wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie koszty i wydajność operacyjną.
Z Sage Enteprise Management (Sage X3) można bez problemu korzystać za pomocą popularnej przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych, pracując z dowolnego miejsca.
Sage Enteprise Management (Sage X3) to zintegrowany system ERP, który ułatwia zarządzanie średnimi i dużymi przedsiębiorstwami. Polecany organizacjom o ponadnarodowych strukturach, ponieważ jest rozwiązaniem wielojęzycznym, obsługującym wiele systemów prawnych.
Ponadto system obsługuje procesy prowadzone w wielu walutach i wspiera rozliczenia podatkowo-księgowe według różnych standardów rachunkowości.
Sage Enteprise Management (Sage X3) jest wdrażany i użytkowany w 56 krajach świata, także w Polsce, gdzie w pełni jest dostosowany do polskiego systemu prawnego. M.in. w pełni obsługuje procesy związane z Jednolitym Plikiem Kontrolnym. Sage Enteprise Management (Sage X3) – Przewodnik po Funkcjach
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
ASTRAFOX
AMODIT to system obiegu dokumentów stworzony z myślą o elastyczności i prostej obsłudze.
System pozwala użytkownikom biznesowym tworzyć i modyfikować procesy be udziału osób z IT. Innowacyjne podejście pozwala na znaczące skrócenie czasu wdrożenia i obniżenie jego kosztów. Zastosowanie elementów sztucznej inteligencji do adaptacyjnego modelowania przepływów danych, oraz do przewidywania zachowań użytkowników umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami i przepływem informacji.
AMODIT jest wykorzystywany zarówno przez małe firmy, jak również przez duże korporacje.
Tableau – najlepszy system Business Intelligence do wizualizacji i analizy danych.
Wyobraź sobie rozwiązanie dzięki któremu analizowanie złożonych danych nie wymaga już korzystania ze skomplikowanych tabel w Excelu. Wyobraź sobie wyjątkowo łatwe tworzenie raportów, statystyk, prognoz i wykresów w kilka sekund, dzięki drag and drop. Takim właśnie rozwiązaniem jest Tableau.
Tableau to najlepszy obecnie system Business Intelligence. Stworzony po to, by zamienić setki tabel z milionami danych w czytelne wykresy możliwe do przygotowania bezpośrednio przez działy biznesowe.
Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 21 czerwca 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski ****
41-506 Chorzów, ul. Stefana Batorego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Gorczowski ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k. MagikINFO s.r.o. Prospeo Sp. z o.o. ASTRAFOX Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 25 października 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 25 października 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 15 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni