BPC Training Centre

Konferencja w Łodzi, 13 czerwca 2018 r.

Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Optymalne wykorzystanie urządzeń dzięki MRP i planowaniu wydajności
  • Optymalizuj poziomy zapasów dzięki planowanie zapotrzebowania materiałowego (MRP);
  • Uzyskaj wgląd w rotację zapasów;
  • Znajdź szybko odpowiedni produkt lub składnik dzięki odpowiednim funkcjonalnościom systemu;
  • Twórz w łatwy sposób zlecenia zakupu i produkcji korzystając bezpośrednio z systemu;
  • Korzystaj z inteligentnego panelu z zawierającego planowanie wydajności typu „przeciągnij i upuść.
Dane o zapasach w czasie rzeczywistym z modułem Shop Floor Control
  • Korzystaj z ciągłego wglądu w bieżący w poziom zapasów i ich zużycia;
  • Zredukuj ilość pracy administracyjnej kodom kreskowym i modułowi Shop Floor Control (SFC);
  • Automatycznie rejestruj zużycie;
  • Twórz i zarządzaj zestawieniami materiałów – zawierającymi istotne informacje, sumy, pomiary i procenty odpadów;
  • Spraw, aby Twoje działania były efektywne dzięki zintegrowanym informacjom w zakresie planowania trasy, roboczogodzin pracowników i maszyn, stanowisk pracy i instrukcji pracy.
Optymalne zarządzanie wycenami
  • Płynnie obliczaj, twórz i zarządzaj wycenami;
  • Twórz zlecenia zakupu po uzyskaniu zamówień od klientów;
  • Przygotuj ofertę cenową w oparciu o cenę nabycia i wytyczne dotyczące marży;
  • Upewnij się, że Twoje procesy – począwszy od wyceny, przez produkcję do dostawy, są optymalnie dostosowane i zintegrowane.
Kontrola jakości dzięki śledzeniu i identyfikacji
  • Przestrzegaj wymogów prawnych: zarządzaj jakością i bezpieczeństwem żywności swoich produktów;
  • Rejestracja serii umożliwia 100% identyfikowalność produktu w całym łańcuchu produkcji;
  • Śledź swoje produkty w oparciu o informację „Najlepiej spożyć przed“ dzięki rozbudowanej funkcji rejestracji partii;
  • Rozbuduj rozwiązanie za pomocą opcjonalnej funkcjonalności Elektronicznej Wymiany Danych (EDI), w tym Seryjnego Numeru Jednostki Wysyłkowej (SSCC).
Funkcja szczegółowego raportowania
  • W standardzie szeroki zakres paneli i raportów produkcyjnych;
  • Zyskujesz wgląd w budżet w porównaniu do wydajności;
  • Otrzymujesz szczegółowe informacje na żądanie;
  • Szybko i łatwo generujesz raporty;
  • Dostosowujesz układ specyfikacji przesyłki, faktur, alertów itp. zgodnie z wymaganiami.
Korzystaj z sytemu za pośrednictwem chmury prywatnej lub lokalnych serwerów
  • Skorzystaj z maksymalnej elastyczności poprzez umieszczenie oprogramowania na bezpiecznym serwerze w naszym centrum danych;
  • Oddeleguj zarządzanie oprogramowaniem, aktualizacje, pomoc techniczną i ochronę wraz ze stosowaniem dodatków i opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 13 czerwca 2018 r.
Środa, 08:00
Miejsce: Łódź, mHOTEL***
91-222 Łódź, ul. św. Teresy 111
(rondo przy ul. Szczecińskiej)
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
mHOTEL***
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Exact Software Poland Sp. z o.o. Prospeo Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. GREENTEC Proxia Polska Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Warszawie 15 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni