BPC Training Centre

Roadshow w Warszawie, 20 lutego 2018 r.

Rozwiązania
Kotrak
Kotrak dostarcza systemy ERP i gotowe oprogramowanie dla firm:
  • Produkcyjne;
  • Magazynowe;
  • Sklepowe;
  • Handlowe;
  • Księgowe;
  • Kadrowo-płacowe;
  • Medyczne;
  • Hotelowe;
  • Gastronomiczne;
  • Zarządzanie projektami;
  • Zarządzanie nieruchomościami;
  • CRM;
  • Obieg pracy i dokumentów (DMS, workflow);
  • Business Intelligence.
Software house Kotrak przygotowuje także aplikacje dedykowane dla biznesu:
  • Mobilne (iOS, Android, Windows Mobile);
  • Webowe;
  • Desktopowe.
Posiadamy na koncie kilkadziesiąt aplikacji szytych na miarę, m.in.:
  • Platformy B2B i B2C;
  • Programy lojalnościowe;
  • Programy do rezerwacji on-line;
  • WMS i MES;
  • Systemy wspomagania produkcji;
  • System do zarządzania firmą wielooddziałową/międzynarodową;
  • Program do obsługi laboratorium.
... i wiele innych!
Pełna oferta systemów IT oraz urządzeń dla biznesu dostępna jest na stronie:
https://kotrak.pl/
SENTE Systemy Informatyczne
Sente S4 to system opracowany przez zespół specjalistów doświadczonych w dziedzinie projektowania i programowania zintegrowanych systemów zarządzania – ERP, WMS, MRP, CRM. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do krajowych jak i międzynarodowych przepisów prawa gospodarczego. Równocześnie konsultanci firmy na bieżąco rozbudowują aplikację o nowe funkcjonalności i moduły.
Oprogramowanie Sente S4 to nowoczesna aplikacja wspomagania zarządzania przeznaczona dla wymagających przedsiębiorstw. Dzięki ścisłej współpracy z naszymi Klientami, ich potrzeby i pomysły szybko znajdują odzwierciedlenie w funkcjach i możliwościach systemu w jego kolejnych wersjach.
Aplikacja pracuje w oparciu o SQL-ową bazę danych Firebird, która umożliwia realizację wydajnych i zaawansowanych funkcjonalności. Użytkownicy korzystają z nowoczesnego i ergonomicznego interfejsu graficznego pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows, natomiast wybrane moduły dostępne są poprzez przeglądarkę internetową w ramach sieci intranet lub internet, oraz na urządzeniach mobilnych typu PocketPC.
System Sente S4 to następca wcześniej oferowanego oprogramowania – SENTE eSystem. Nowy system to przede wszystkim nowoczesna technologia budowania interfejsów użytkownika i definiowania reguł biznesowych – Neos. Dzięki niej rozwój aplikacji i jej dopasowanie do potrzeb danej organizacji jest jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
  • Zarządzanie Finansami;
  • Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
  • Zarządzanie Usługami i Projektami;
  • Zarządzanie Produkcją;
  • Zarządzanie Serwisem;
  • Analizy Biznesowe;
  • HR;
  • Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać. Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl
JCommerce – MS BI
Platforma Microsoft Business Intelligence (MS BI) to kompleksowe rozwiązanie zapewniające integrację danych, ich analizę, jak i zaawansowane raportowanie. Pozwala gromadzić informacje z różnych systemów i aplikacji w jednym miejscu zwanym hurtownią danych. Następnie wykorzystując arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, platformę organizacyjną lub przeglądarkę WWW umożliwia przeglądanie raportów i analiz.
Grupa narzędzi MS BI używana jest na całym świecie. Ułatwia zarządzanie informacją w dużych organizacjach, a poprzez swoją uniwersalność i skalowalność wspiera również małe i średnie przedsiębiorstwa. W zależności od wielkości projektu i jego specyfiki dobierane są takie komponenty pakietu, które najbardziej odpowiadają potrzebom biznesowym Klienta. Jednocześnie rozwiązanie pozostaje otwarte na rozbudowę z wykorzystaniem nowych funkcjonalności w przyszłości
System oferuje użytkownikom biznesowym wiele funkcjonalności, m.in.:
  • Modelowanie – prototypowanie elastycznych modeli analitycznych;
  • Samoobsługowe BI – minimalizacja zaangażowania działu IT w proces tworzenia skomplikowanych modeli danych i raportów, dzięki wykorzystaniu PowerPivot i Power View ;
  • Raportowanie – pełen zakres funkcjonalności raportowych;
  • Analizy predykcyjne – identyfikacja trendów i przyczyny problemów w przedsiębiorstwie;
  • Integracja i zarządzanie danymi – pełna automatyzacja procesów ekstrakcji, przetwarzania i ładowania danych (ETL) z wielu rodzajów źródeł;
  • Big Data – wgląd w każdy rodzaj danych, niezależnie od ich rodzaju i rozmiaru;
  • Hurtownie danych – w pełni przygotowane środowisko do wdrożenia wysoce skalowanej i niezawodnej hurtowni danych;
  • Praca w grupie – optymalizacja współpracy, współdzielenie informacji z innymi pracownikami, zarządzania zasobami oraz szybkiego przeszukiwania danych;
  • Dostęp mobilny – zdalny dostęp do raportów, kokpitów menedżerskich i kart wyników na urządzeniach mobilnych;
  • Dane w chmurze – swobodne korzystanie z rozwiązań w chmurze (usługa Azure).
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 20 lutego 2018 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Warszawa, 3S Data Center
03-263 Warszawa, ul. Annopol 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
3S Data Center
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Comarch SA Kotrak S.A. SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o. 3S Data Center JCommerce S.A.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Warszawie 15 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni