BPC Training Centre

Virtual Trip – Wrocław, Blok IV, 19 maja 2016 r.

Rozwiązania
7milowy – SAP SPRINT ERP
System SAP – najwyższy światowy standard ERP – stał się najczęściej wykorzystywanym systemem w Polsce. Pracują na nim nie tylko największe korporacje i spółki giełdowe, ale też małe i średnie firmy, które także chcą podnosić swoją sprawność organizacyjną poprzez wdrażanie renomowanych rozwiązań SAP. Aż 80% firm wykorzystujących SAP to przedstawiciele sektora MŚP. W Polsce już ponad 1500 przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań SAP.
System SAP SPRINT ERP jest certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One, dedykowanym specjalnie dla firm średniej wielkości. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kluczowymi obszarami działalności firmy, zawierające zamodelowane procesy biznesowe, przeznaczone do szybkiego wdrożenia, skalowalne, które jest dostosowane do realiów finansowych, w jakich poruszają się polskie firmy z sektora MŚP.
Rozwiązanie obejmuje metodykę wdrożeniową, sprawdzoną w firmach średniej wielkości, narzędzia organizacyjne i informatyczne wspomagające proces wdrożeniowy oraz pakiet gotowych funkcjonalności w poszczególnych obszarach biznesowych:
  • Rachunkowość finansowa;
  • Księgowość majątku trwałego;
  • Kontroling;
  • Planowanie produkcji;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Sprzedaż i dystrybucja.
Wdrożenia rozwiązań SAP w firmach MŚP – różne branże >>
Business Consulting Center
BCC Enterprise Content Management to elastyczne narzędzie wspierające elektroniczne przetwarzanie, archiwizację oraz obieg dokumentów i informacji. Dzięki BCC ECM skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników. Produkt może służyć do optymalizacji zarządzania różnego rodzaju dokumentów i procesów, np.
  • Dokumenty współpracy z kontrahentami i klientami (m.in. umowy, zamówienia);
  • Proces obsługi reklamacji;
  • Faktury dostawców;
  • Dokumenty kadrowe (m.in. umowy z pracownikami, współpracownikami);
  • Dokumentacja techniczna (np. projekty techniczne produktów, podzespołów; projekty, schematy i mapy infrastruktury itd.);
  • Procesy IT.
Więcej: www.bcc.com.pl/ecm
Business Consulting Center
BeeOffice to innowacyjny portal samoobsługi pracowniczej dla firmy każdej wielkości. Dostępny zawsze i wszędzie przez Internet, porządkuje i usprawnia pracę pracowników, ulepsza komunikację między nimi, pomaga oszczędzać czas i koszty. BeeOffice wspiera takie codzienne działania jak zarządzanie wnioskami urlopowymi, rozliczanie delegacji, wnioskowanie o zgodę na zakupy, obsługa sprzętu IT czy też obsługa zgłoszeń serwisowych i inne.
Dzięki BeeOffice część zadań realizowanych wcześniej przez działy administracyjne firmy, trafia w ręce pracowników. Uruchomienie samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w BeeOffice pozwala skutecznie monitorować i analizować procesy, których kosztów zazwyczaj nie doceniamy.
Więcej: www.beeoffice.com
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
Comarch
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Folder Comarch ERP XL
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Green Company – Case Study Jal – Case Study Kupiec – Case Study Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn. Infortes MES
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
JET Reports
Jet Enterprise to kompletne rozwiązanie w zakresie analiz biznesowych i raportowania wykorzystujące możliwości programu Excel.
  • Samoobsługa: Jet Enterprise to rozwiązanie „self-service” i umożliwia pracę bez potrzeby angażowania wysoko wykwalifikowanych pracowników technicznych – wystarczy krótkie szkolenie.
  • Szybki zwrot z inwestycji: Rozwiązanie Jet Enterprise może zostać wdrożone w ciągu zaledwie kilku godzin.
  • Tylko jedno rozwiązanie: Dzięki Jet Enterprise użytkownik uzyskuje analizy biznesowe i raportowanie w postaci jednego rozwiązania, które może szybko spełnić jego wszystkie potrzeby.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
  • Archiwizacja;
  • Wysyłka;
  • Odbiór i zatwierdzanie;
  • OCR;
  • Integracja z ERP;
  • Workflow wewnętrzne;
  • EDI.
Używaj INGENES.E-Dokument – system sprawdzony w firmach przetwarzających dziesiątki tysięcy faktur rocznie.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
  • Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
  • Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
  • Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
  • Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
  • MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. Business Consulting Center Sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Innotion Sp. z o.o. JET Reports Poland JCommerce S.A. INGENES Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. MAGRA Spółka Jawna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni