BPC Training Centre

Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 maja 2016 r.

Agenda
08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach,
które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP.
W trakcie jednego dnia uczestnicy wydarzenia będą mogli prześledzić ponad
200 procesów inwestycyjnych, które były zrealizowane w latach 2014 – 2015.
Uczestnicy dowiedzą z jakimi problemami borykali się decydenci, jak obecnie oceniają
rozwiązania i dostawców oraz przed czym przestrzegają innych przedsiębiorców.
09:30 – 10:00 Jak 7milowy udostępnia najwyższy światowy standard ERP polskim firmom z sektora MŚP?

Jarosław Chudzyński, Key Account Manager, 7milowy sp. z o.o.

System SAP, ze względu na koszt i czas wdrożenia, przez bardzo długi czas pozostawał w zasięgu tylko dużych firm i międzynarodowych korporacji. Dzięki rozwiązaniom SAP oferowanym przez 7milowego również firmy średniej wielkości korzystają z bogatych funkcjonalności systemu SAP. Obecnie już ponad 1500 firm w Polsce pracuje na SAP, z czego 80% należy do segmentu MŚP. Przedstawiciele 7milowego, firmy z największą liczbą doświadczeń z wdrożeń na tym rynku, podzielą się swoimi doświadczeniami.
10:00 – 10:30 Kompleksowy system do zarządzania infrastrukturą IT:
  • Przeprowadzenie dokładnego audytu informatycznego;
  • Zdalne zarządzanie komputerami;
  • Monitorowanie wydajności komputerów;
  • Minimalizacja ryzyka wycieku danych;
  • Efektywne zarządzanie zgłoszeniami pracowników.

Michał Gomółka, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Krystyna Figielska, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Leszek Cimała, Technical Support, MagikINFO s.r.o.

10:30 – 11:00 Przemysł 4.0 spotyka ERP – rola zintegrowanego systemu w budowaniu inteligentnej fabryki.

Łukasz Kozłowski, Dyrektor Sprzedaży, Comarch SA

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

Comarch to największy polski producent rozwiązań klasy ERP. Comarch ERP XL został wdrożony w blisko 5 000 firm. Infortes to partner Comarch z Wrocławia, specjalizujący się we wdrożeniach w firmach produkcyjnych. Tematem prezentacji będą najnowsze trendy w rozwoju oprogramowania dla firm produkcyjnych.
11:00 – 11:15Przerwa kawowa.
  
 Podział na bloki równoczesne.
11:15 – 12:45 Prezentacja case study – kompleksowe wdrożenie
systemu ERP Comarch w firmie produkcji kosmetycznej.

Grzegorz Kordek, Z-ca Dyrektora Produkcji i Logistyki, Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o.o.

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

Torf Corporation to nowoczesna firma produkcyjna z branży kosmetycznej. Zarządzanie nią jest od kilku lat kompleksowo wspomagane przez system informatyczny Comarch ERP XL. Wdrożony zakres funkcjonalności systemu został precyzyjnie dopasowany do specyfiki działalności i potrzeb firmy.
12:45 – 13:15 Zarządzanie przepływami materiałowymi w przedsiębiorstwie
produkcyjnym w SAP Business All-in-One.

Aleksander Patan, Dyrektor ds. Konsultingu, 7milowy sp. z o.o.

Marcin Kwinto, Lider Zespołu Logistyki, 7milowy sp. z o.o.

Polskie przedsiębiorstwa mają coraz większe oczekiwania wobec modułów logistycznych jako narzędzia do aktywnego wspomagania zarządzania gospodarką magazynową. Dzięki komplementarności i skalowalności rozwiązania SAP w pełni zaspokajają te potrzeby. Specjaliści z 7milowego przedstawią korzyści ERP ze zintegrowanym modułem Warehouse Management. Słuchacze będą mogli prześledzić konkretne procesy magazynowe i ich wpływ na efektywność przedsiębiorstwa.
13:15 – 13:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:45 – 14:15 Wybrane wdrożenia rozwiązania SUMA System – dedykowanego dla branży mięsnej.
Omówienie korzyści odniesionych przez zakłady mięsne oraz problematyki rozwiązanej
poprzez wdrożenie systemu zarządzania przedsiębiorstwem i przetwórstwem mięsa.

Jerzy Suski, Prezes Zarządu, SUMA System Sp.j.

14:15 – 14:45 System Prolab-4 (LIMS) jako integralny element rozwiązania
informatycznego przedsiębiorstwa branży FMCG.

Grzegorz Paprotny, Prezes Zarządu, INFORM-TECH Sp. z o.o.

14:45 – 15:15 Optymalizacja procesów produkcyjnych i pełna identyfikacja produktów
wzdłuż łańcucha dostaw w zintegrowanym Systemie CSB – prezentacja
wybranych projektów referencyjnych z branży spożywczej.

Arkadiusz Krzywiński, Konsultant ds. Sprzedaży, CSB-System Polska Sp. z o.o.

15:15 – 15:45 Projekty logistyczne – korzyści wynikające z pogłębionego audytu
i analizy magazynu przed powierzeniem prac konkretnym dostawcom.
Możliwości wyposażenia magazynów w zakresie regałów i półek.

Michał Bąkowski, Dyrektor ds. Rozwoju, WDX Spółka Akcyjna

15:45 – ... Podsumowanie spotkania. Rozlosowanie nagród. Przerwa kawowa.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. SUMA System Sp.j. INFORM-TECH Sp. z o.o. CSB-System Polska Sp. z o.o. WDX Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni