BPC Training Centre

Konferencja w Warszawie, 20 października 2015 r.

Rozwiązania
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
System IFS Applications™ oferuje pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Zapewnia on wszystkie funkcjonalności, których oczekuje się od pakietu oprogramowania ERP, a dodatkowo również zaawansowaną, wbudowaną funkcjonalność, która rozszerza wykorzystanie aplikacji na inne kluczowe obszary działalności firmy. System umożliwia redukcję kosztów zarządzania cyklem życia kluczowych elementów majątku przedsiębiorstwa oraz towarzyszących im danych. Wspomaga również optymalizację sposobu wykorzystania zasobów stacjonarnych i mobilnych w celu obniżenia kosztów eksploatacyjnych.
W pełni wbudowane funkcje z zakresu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz oprogramowanie obsługujące kluczowe procesy biznesowe, takie jak finanse, zasoby ludzkie i analityka biznesowa, oddają do dyspozycji klienta precyzyjny wgląd w codzienne działania biznesowe firmy. IFS Applications™
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Balluff
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
Operator Systems
Operator MES – to system, który integruje i uzupełnia wszystkie dane produkcyjne w jednym ustandaryzowanym systemie Realizacji Produkcji. System ten uzupełnia lukę pomiędzy systemami ERP i systemami poziomu warsztatu produkcyjnego. Daje pełen obraz realizacji produkcji, co zapewnienia zmniejszenie kosztów oraz zwiększenie produktywności przy jednoczesnym zwiększeniu, jakości wyrobu gotowego.
Rozwiązanie to pokrywa wszystkie funkcje potrzebne do realizacji codziennych zadań w zarządzaniu zasobami produkcyjnymi (pracownikami jak i maszynami). Operator kontroluje realizację całego procesu produkcyjnego – od dostawy surowca aż do wyprodukowania sprawdzonego wyrobu gotowego, wspieramy przepływ informacji od komunikacji z maszynami i PLC do integracji z systemami nadrzędnymi (ERP, EPS, CRM, itp.).
Operator MES daje możliwość "odchudzenia" produkcji, czyli w prosty sposób uzyskanie większej produktywności z istniejących zasobów produkcyjnych.
Operator MES pokrywa wszystkie potrzeby funkcjonalne na poziomie hali produkcyjnej z dyskretnym procesem produkcyjnym ze szczególnym uwzględnieniem takich branż jak: meblarska, spożywcza, Automotive, celulozowo-papiernicza, tworzyw sztucznych oraz produkcji ogólnej. System Operator obejmuje szereg modułów do obsługi wszystkich procesów na hali produkcyjnej:
  • Zbieranie i konsolidacja danych;
  • Niezależny system wsparcia produkcji 24 * 7;
  • Łatwa integracja z dowolnym systemem ERP;
  • Standardowe podłączenie do sterowników (PLC) maszyn przez OPC;
  • Współpraca z czytnikami kodów kreskowych, urządzeniami zewnętrznymi i RFID;
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs specjalizowany do stanowiska produkcyjnego;
  • Łatwe dostosowanie i modyfikowanie aplikacji w celu wsparcia konkretnych potrzeb klienta.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0 daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy poprawę jakości produktów.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 20 października 2015 r.
Wtorek, 09:15
Miejsce: Warszawa, Hotel Venecia Palace
05-816 Michałowice-Warszawa, ul. Kasztanowa 44
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Venecia Palace
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. Operator Systems Poland ANT Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni