BPC Training Centre

Roadshow w Lesznie, 07 października 2015 r.

Rozwiązania
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study Agrofirma Witkowo Case Study Dega Case Study Ennstone Case Study ERBUD Case Study Grabowscy Case Study Merda Case Study Sumara Case Study Tedmark
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania. Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów, grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów, oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Abas Software pracuje dla wielu branż, w tym: motoryzacji, budownictwa, elektrotechniki, obróbki metali, inżynierii przemysłowej, procesów przemysłowych, produkcji maszyn, produkcji opakowań, przemysłu: chemicznego, towarów konsumpcyjnych, spożywczego, drzewnego i meblowego, jubilerskiego, mechanicznego, tworzyw sztucznych.
Głównymi zaletami systemu Abas ERP są: - Elastyczny, wygodny w użytkowaniu system; - Krótki czas wdrożenia; - Niskie koszty eksploatacji systemu; - 32 języki obsługiwane w standardzie; - Darmowy Business Intelligence (hurtownie danych); - Łatwość integracji z dowolnymi funkcjonalnościami stworzonymi na potrzeby firmy; - Bezpieczeństwo danych.
System ABAS ERP wdrażany jest przez sieć 54 partnerów na całym świecie. Posiada ponad 3 tys. wdrożeń w 72 krajach. W Polsce wyłącznym parterem producenta systemu ABAS ERP jest Synthelix Sp. z o.o.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 07 października 2015 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Leszno, Leszczyńskie Centrum Biznesu, Sala Europa
64-100 Leszno, ul. Geodetów 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Leszczyńskie Centrum Biznesu, Sala Europa
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. Primaco Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 22 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Łodzi 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 13 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni