BPC Training Centre

Roadshow w Lublinie, 16 kwietnia 2015 r.

Rozwiązania
CFI Systemy Informatyczne
Vendo ERP to wygodne i funkcjonalne oprogramowanie stworzone w celu usprawnienia funkcjonowania przedsiębiorstw. Ułatwia i automatyzuje wykonywanie codziennych zadań oraz zarządzanie i nadzór nad procesami w firmie, takimi jak:
  • Automatyzacja obsługi sprzedaży: oferty, zamówienia, fakturowanie, wysyłka towarów;
  • Zaopatrzenie i gospodarka magazynowa;
  • Płatności, budżety, finanse i księgowość.
Vendo ERP wraz funkcjonalnością Vendo CRM (zarządzanie kontaktami, obiegiem zadań i dokumentów, projektami i procesami sprzedaży) oraz Vendo Produkcja MRP (planowanie i rozliczanie produkcji) tworzy kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie zawierające:
  • Solidny system magazynowo – księgowy;
  • System menadżerski wspomagający zarządzanie firmą.
Program Vendo posiada bogaty zestaw parametrów umożliwiających dostosowanie programu pod specyficzne potrzeby klienta.
Wybrane moduły:
  • Sprzedaż i Dystrybucja to efektywne narzędzie do kompleksowej obsługi zamówień od klientów. Zapewnia sprawną i terminową realizację zamówień od odbiorców poprzez uporządkowanie i automatyzację całego procesu obsługi klienta;
  • Magazyn i Zaopatrzenie to intuicyjne i funkcjonalne narzędzie do zarządzania procesami zaopatrzenia i gospodarką magazynową w przedsiębiorstwie. Wspiera w optymalizacji stanów magazynowych, minimalizuje błędy i pomyłki w procesach logistycznych oraz zapewnia pełną identyfikowalność partii, czyli tzw. treaceability;
  • Produkcja to zestaw narzędzi służących do kompleksowego zarządzania produkcją – od wystawienia zlecenia, poprzez techniczne przygotowanie produkcji, harmonogramowanie, bieżącą rejestrację wykonania, rozliczanie, aż po raportowanie na potrzeby kadry zarządzającej. Elastyczność oprogramowania pozwala projektować zarazem proste przebiegi produkcyjne jak i bardzo skomplikowane procesy technologiczne;
  • CRM wraz z modułem Workflow to bardzo funkcjonalne, a przy tym łatwe w użytkowaniu narzędzie wspomagające zarządzanie pracą, zadaniami, kontaktami, projektami oraz obiegiem zadań i informacji. Umożliwia przydzielanie zadań, planowanie kontaktów, nadzorowanie stanu realizacji, monitorowanie terminów;
  • Finanse i Płatności to moduł stworzony w celu zapewnienia sprawnego nadzoru nad należnościami i zobowiązaniami oraz przepływu środków pieniężnych. Automatyzuje proces rozliczania należności, dzięki integracji z systemami transakcyjnymi banków;
  • Księgowość i Środki Trwałe wspiera prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Automatyzuje procesy księgowych poprzez obsługę wielopoziomowego planu kont i wzorców księgowa;
  • Analiza i Raportowanie to predefiniowane raporty wbudowane w poszczególne moduły Vendo. Obejmują one takie obszary jak: sprzedaż, magazyn, produkcja, księgowość. Vendo umożliwia także integrację z systemem QlikView.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
CCNS
Zagrożenia, z jakimi muszą borykać się administratorzy bezpieczeństwa, ciągle ewoluują. Jest to nieustanna walka „dobra” ze „złem”, gdzie na każde nowe rozwiązanie zabezpieczające przed niepowołanym dostępem „zło” odpowiada coraz to bardziej wyrafinowanymi metodami ataku.
Liderem (jak pokazują rozmaite rankingi) w tworzeniu rozwiązań bezpieczeństwa jest firma WatchGuard. Firma ta, z siedzibą w USA (Seattle, Washington), już od roku 1996 dostarcza sprzętowe rozwiązania bezpieczeństwa. Przed tą datą wszyscy producenci dostarczali jedynie rozwiązania programowe. Firma WatchGuard zapoczątkowała swoim odważnym posunięciem nową erę w bezpieczeństwie systemów informatycznych, oferując szeroką gamę rozwiązań bezpieczeństwa:
Urządzenia Firebox – ochrona przed niepowołanym dostępem na styku z siecią Internet (rozszerzenie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia klasy UTM). Obecne wymagania dotyczące bezpieczeństwa sieci w zależności od charakterystyki klienta bardzo różnią się miedzy sobą. Coraz trudniejsze staje się zaproponowanie jednolitego i spójnego rozwiązania. Urządzenia z rodziny Firebox pozwalają na dobranie odpowiedniego sprzętu dla niemal każdego zadania związanego z ochroną sieci klienta przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet.
Access Points – jako uzupełnienie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia Firebox, firma WatchGuard oferuje także punkty dostępowe sieci WiFi Cloud, oferujące zestaw innowacyjnych funkcjonalności. Pierwszy na rynku, w pełni funkcjonalny i niezawodny system WIPS (WiFi Intrusion Prevention System) automatycznie chroni własną sieć, a działająca w chmurze Webowa aplikacja, pozwala z jednego miejsca wygodnie zarządzać dowolną, łatwo skalowalną liczbą punktów dostępowych.
Oprócz rozwiązań sprzętowych oferowane są analogiczne rozwiązania w postaci wirtualnych systemów, które mogą pracować w oparciu o środowisko VMware lub Hyper V. W ramach tej grupy rozwiązań dostępne są systemy FireboxV o identycznej funkcjonalności, jaką oferują rozwiązania sprzętowe. Znakomicie skalowalne, doskonale nadają się do ochrony środowisk wirtualnych, gdyż stanowią ich część.
Usługa AuthPoint – jest to samodzielny produkt będący chmurowym systemem wielostopniowej autentykacji. Może zostać zintegrowany z niemal dowolnym produktem (w tym oczywiście z innymi rozwiązaniami WatchGuard) dostarczając kolejnego czynnika autentykacyjnego wspierającego standardowe hasło. AuthPoint umożliwia autentykację z wykorzystaniem haseł jednorazowych, kodów QR oraz powiadomień typu push przesyłanych na urządzenie mobilne. System wykorzystuje tokeny programowe, jest łatwy w użytkowaniu oraz zarządzaniu, a także wysoce skalowalny. Moduł zarządzania utrzymywany jest w chmurze WatchGuard. Nie ma konieczności instalowania, czy tworzenia systemu administracyjnego w infrastrukturze użytkownika. Bezpieczeństwo tokenów programowych (w tym ochronę przed ich klonowaniem) zapewnia technologia tworzenia DNA urządzenia mobilnego.
Threat Detection & Response (TDR) – to rozwiązanie, którego podstawowym zadaniem jest ochrona stacji roboczych przed zarażeniem złośliwym kodem. Realizowana jest poprzez instalację klienta programowego na chronionych maszynach. Klient analizuje działanie uruchamianych procesów i pozwala na wykrycie niepożądanego zachowania. Zależnie od konfiguracji może jedynie monitorować i informować o problemach lub podejmować akcje (m.in. usuwanie zmian w rejestrze systemu, zatrzymywanie procesów, przesyłanie plików do kwarantanny, izolacja maszyny w sieci, przesyłanie podejrzanych plików do analizy w zewnętrznym środowisku). Dodatkowo realizowana jest także korelacja zdarzeń z urządzeniem Firebox, które chroni sieć organizacji. Jako źródło wiedzy wykorzystywane są zdarzenia generowane przez moduł pracujący na urządzeniu Firebox, zachowanie procesów na chronionych maszynach (w tym uruchamiane procesy, zestawiane połączenia sieciowe, otwierane pliki itd.), zbiór sygnatur znanych zagrożeń, analiza heurystyczna z wykorzystaniem blisko 200 dedykowanych algorytmów, korelacja danych w chmurze (z opcją wyboru wykorzystywanej chmury zlokalizowanej na terenie Europy). Sam system zarządzania usługą utrzymywany jest w chmurze WatchGuard, co gwarantuje skalowalność usługi oraz jej poprawne działanie i pełną ochronę maszyn, które pracują poza chronioną siecią firmy (np. laptop pracujący w sieci hotelowej). Sensory ochronne dostępne są dla systemu Windows, MAC OS oraz Linux.
Dostępne jako wirtualny system narzędzie Dimension służy do wizualizacji aktualnego stanu sieci oraz zbierania i magazynowania logów, na bazie których generowane są następnie raporty. Nowa wersja tego nagradzanego systemu oferuje funkcjonalność anonimizacji raportów, zarządzanie urządzeniami w ramach Dimension Command, raporty dla punktów dostępowych sieci WiFi, tworzenia tuneli VPN z poziomu interfejsu Dimension i wiele innych, ciekawych funkcji.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy w zarządzaniu sposób.
DLACZEGO WARTO ZAINSTALOWAĆ NETWORKER'A 8.0?
  1. Najwyższej klasy de-duplikacja sprzętowa wbudowana w każdego agenta Networker’a. Bez dodatkowych opłat. Każdy serwer może się backupować na Data Domain z de-duplikacją na źródle lub targecie. Bez koneiczności zakupu dodatkowych licencji Storage Node! Oznacza to, dużą redukcje kosztu zakupu licencji NetWorker-a;
  2. Podział środowiska klienta. NetWorker pozwala tworzyć oddzielne strefy zarządzane przez oddzielnych administratorów – na przykład:
    • UNIX / Windows;
    • Gdańsk / Katowice;
    • Outsourcing: klient1 / klient2 / klient3.
  3. Usprawnienia techniczne:
    • Jednoczesny backup wielu maszyn i odtwarzanie z tego samego urządzenia dyskowego;
    • Mniejsze obciążenie zabezpieczanych maszyn backupem;
    • Mniejsze zużycie zasobów przez serwer backupu;
    • Mniejsze zużycie portów.
  4. I wiele innych.
EMC NETWORKER UMOŻLIWIA:
  • Scentralizowane tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie danych w celu zapewnienia pełnej kontroli nad sieciami pamięci masowej (SAN), pamięcią masową dołączaną przez sieć (NAS) i pamięcią masową podłączaną bezpośrednio (DAS);
  • Wykorzystanie technologii tworzenia kopii zapasowych i replikacji w celu zapewnienia wyższego poziomu ochrony i odtwarzania danych;
  • Obsługę platform heterogenicznych, w tym systemów UNIX, Windows, Linux, Netware, OpenVMS, Macintosh i VMware;
  • Bieżące tworzenie kopii zapasowych systemów plików i aplikacji w trybie online, w trakcie ich używania;
  • Obsługę rozwiązań EMC Documentum®, Oracle, Microsoft SQL Server i Exchange, IBM DB2 UDB, Informix, Lotus Notes/Domino, SAP® R/3®, Sybase i MEDITECH.
Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i wydajność
EMC nieustannie udoskonala i udostępnia nowe funkcje w ramach aplikacji NetWorker. Obecnie NetWorker zapewnia:
  • Intuicyjny, łatwy w dostosowaniu i zarządzaniu interfejs użytkownika oparty na przeglądarce;
  • Niezrównane parametry w zakresie szybkości i bezpieczeństwa;
  • Najnowocześniejsze mechanizmy szyfrowania kopii zapasowych (256-bitowy standard AES) oraz zaawansowanego uwierzytelniania użytkowników, które gwarantują spełnienie rosnących wymagań dotyczących bezpieczeństwa;
  • Zaawansowane funkcje tworzenia kopii zapasowych na dyskach, obejmujące współbieżne odtwarzanie danych (z dysku), udostępnianie dysków docelowych (rozwiązania NAS i SAN), możliwości konfigurowania rożnych rozmiarów bloków, a także zarządzanie kopiami migawkowymi w celu znacznie szybszego odtwarzania danych.
Zarządzanie odtwarzaniem danych i łatwość użytkowania
EMC nieustannie rozwija podstawową architekturę rozwiązania NetWorker, aby udoskonalać funkcje tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych. Funkcje te upraszczają instalację aplikacji NetWorker oraz zarządzanie nią, korzystnie wpływając na wygodę jej użytkowania. EMC NetWorker zapewnia:
  • Szybsze odtwarzanie danych dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania, które pozwalają szybko i łatwo znaleŹć dane i uzyskać do nich dostęp;
  • Funkcję Inactive File Report, która identyfikuje nieaktywne pliki systemu Windows w kopiach zapasowych w celu ich archiwizacji;
  • Udoskonalone funkcje raportowania, inteligentnej korelacji kopii zapasowych oraz analizy wpływu, które pozwalają na lepsze monitorowanie środowiska tworzenia kopii zapasowych, szybsze rozwiązywanie problemów z kopiami zapasowymi i odtwarzaniem danych oraz skuteczniejsze unikanie problemów w przyszłości;
  • Obsługę internacjonalizacji (I18N) i lokalizacji językowej w celu wydajniejszej pracy w różnych językach;
  • Scentralizowaną dystrybucję oprogramowania, która pozwala na zdalne instalowanie poprawek i aktualizacji;
  • Większą elastyczność w zakresie wymagań dotyczących przechowywania danych wraz z obsługą dowolnej liczby unikatowych kopii i reguł przechowywania danych.
Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 16 kwietnia 2015 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Lublin, Hotel Trzy Róże
20-515 Lublin, Zemborzyce Dolne 96a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Trzy Róże
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. CCNS Spółka Akcyjna Storio Sp. z o.o. sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 19 września 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 19 września 2019 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni