BPC Training Centre

Konferencja w Katowicach, 27 października 2011 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
AXACOM od ponad 14 lat oferuje rozwiązania biznesowe najwyższej klasy oparte na produktach Microsoft, specjalizuje się we wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX, Dynamics 365 for Operations oraz tworzeniu rozszerzeń jego funkcjonalności.
AXACOM oferuje swoim Klientom doradztwo biznesowe, optymalizację i usprawnienie procesów biznesowym. Dzięki AXACOM przedsiębiorstwa mają szansę zwiększyć swoją efektywność, przy optymalizacji kosztów.
Zespół AXACOM to stała, niezmienna, wyspecjalizowana kadra, specjaliści z 18 letnim doświadczeniem przy wdrażaniu systemu Microsoft Dynamics AX.
AXACOM realizuje projekty w Polsce i krajach UE, ma bogate doświadczenie i kompetencje w branżach: produkcja, dystrybucja, usługi profesjonalne.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Proxia Polska Sp. z o.o.
OPTeam S.A. to dostawca rozwiązań informatycznych o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu na rynku oprogramowania. Oferta dla sektora przedsiębiorstw obejmuje m.in. systemy CDN XL, Comarch Altum oraz własne rozwiązania branżowe. Aplikacje własne OPTeam SA dostosowywane są do specyfiki konkretnej branży czy profilu przedsiębiorstwa. Do najbardziej znanych, autorskich rozwiązań OPTeam należą m.in. systemy zarządzania projektami budowlanymi (OPTIbudowa), wsparcia procesu produkcji (OPTIprodukcja), elektronicznego obiegu dokumentów (SOD), zarządzania magazynami wysokiego składowania (Magazynier WMS System), platforma do kooperacji B2B z wykorzystaniem Internetu (ICenter).
Computer Plus Kraków - czołowy dostawca rozwiązań informatycznych projektowanych w oparciu o technologie Microsoft na terenie Polski Południowej. Wyróżniony przez producenta najwyższym statusem partnerskim Microsoft Certified Gold Partner. Posiada udokumentowane kompetencje Microsoft w obszarach Portals and Collaboration, Enterprise Content Management, Enterprise Project Management oraz Business Intelligence Platform.
Computer Plus Kraków od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze z zakresu organizacji przedsiębiorstw i poprawy efektywności pracy. W ofercie znajdują się usługi z zakresu integracji biznesowej dla przedsiębiorstw i organizacji: systemy zarządzania wiedzą i informacją (w tym portale korporacyjne i intranety), rozwiązania z zakresu Business Intelligence i data mining, systemy elektronicznego obiegu dokumentów, systemy zarządzania projektami (EPM) oraz portfelami projektów (PPM), jak również gotowe systemy zarządzania procesem sprzedaży i obsługi posprzedażnej (CRM).
W 2005 roku Computer Plus Kraków uzyskał certyfikat na zgodność ze standardami normy ISO 9001:2000. Wysoka jakość usług została potwierdzona przyznaniem dostawcy tytułu Złota Jakość Roku w kategorii Usługa – za usługi projektowania i realizacji rozwiązań informatycznych dla biznesu oraz wyróżnienia Złoty Laur Jakości w plebiscycie Jakość Roku PCBC i Gazety Prawnej.
ELO Digital Office GmbH tworzy wysokiej klasy produkty i rozwiązania w dziedzinie oprogramowania do kompleksowego zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie. ELO Digital Office GmbH oferuje produkty do elektronicznego zarządzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów, czyli wszystkich obszarów zarządzania zasobami informacyjnymi. Firma z siedzibą w Stuttgarcie odłączyła się w 1998 roku od grupy Louis Leitz. Od tego czasu firmą kieruje Karl Heinz Mosbach i Matthias Thiele. Dzięki wyraźnej wizji rozwoju i ogromnemu potencjałowi produktów firma ELO Digital Office GmbH wraz z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i Australii odniosła sukces na skalę międzynarodową.
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii:
ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych.
Generalny Dystrybutor w Polsce:
ELO Digital Office Sp. z o.o.
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
gorzow@elo-digital.pl
OEPD posiada status Professional Provider VMware. Oferuje przenoszenie serwerów w środowisko Maszyn Wirtualnych. Firma zrealizowała projekty dla wielu klientów branży produkcyjnej oraz usługowej. Podstawowe kierunki działań to: wdrożenia rozwiązań terminalowych, wirtualizacja systemów, usługi outsourcingowe, aplikacyjne, teleinformatyczne oraz integracyjne. Od 2006 roku OEPD jest akredytowanym wykonawcą usług w ramach programu Unii Europejskiej Phare Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Historia OEPD sięga roku 1965, kiedy to powstał przy Hucie Łabędy zalążek Ośrodka Informatyki. Jako Spółka prawa handlowego OEPD rozpoczęła działalność w połowie 1999 roku.
Firma LogTec koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie istotnymi obszarami biznesowymi przedsiębiorstwa, takimi jak: zarządzanie gospodarką magazynową i logistyką, optymalizacja tras dostaw, optymalizacja wykorzystania przestrzeni ładunkowej, prognozowanie popytu oraz bezpiecznego poziomu zapasów przy uwzględnieniu trendów i sezonowości, zarządzanie gospodarką konserwacyjno-remontową, optymalizacja tras wizyt dla służb serwisowych.
Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, logistycznych, zarządzających nieruchomościami, jak również świadczących różnego rodzaju usługi (ze szczególnym uwzględnieniem usług serwisowych).
Konsultanci Logtec posiadają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu systemów ERP oraz innych specjalizowanych rozwiązań (obszar logistyki, produkcji i dystrybucji).
CIBEH S.A. został założony w 1993 roku po prywatyzacji byłego przedsiębiorstwa państwowego "Centrum Informatyki i Badań Ekonomicznych Hutnictwa", które wcześniej było znane jako HPMOA (rok założenia 1955). Obecnie firma realizuje projekty dla przedsiębiorstw różnych branż. Podstawowe kierunki działalności to: integracja rozwiązań informatycznych, ekspertyzy oraz doradztwo, analizy przedwdrożeniowe, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, dostawa i instalowanie oprogramowania, projektowanie i wykonywanie sieci LAN, serwis sprzętu oraz oprogramowania.
CIBEH oferuje zintegrowany system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem klasy MRPII/ERP Impuls 5.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże, średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
  • Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
  • Wysoka jakość produktów i usług;
  • Profesjonalizm.
Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 27 października 2011 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. OEPD Sp. z o.o. ZETO Opole Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. OPTeam S.A. Centrum Usług Informatycznych CIBEH S.A. ELO Digital Office Sp. z o.o. LogTec s.c.
Sponsorzy:
Fabryka Przygody Mergeto.pl
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 25 października 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 25 października 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 15 listopada 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 05 grudnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni